SZWEDZKA 17 A
REGULAMIN
Podmiotem oferującą usługę gastronomiczną, o której mowa w ust. 9 poniżej jest: Grzegorz Firkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „MAESTRIA Grzegorz Firkowski” w oparciu o wpis w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej we Wrocławiu (54 – 401) przy ulicy Szwedzkiej 17/A, posiadający NIP: 8942782716 oraz REGON: 021848337 („Maestria”).
System rezerwacji w Stole na Szwedzkiej funkcjonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (stolnaszwedzkiej@gmail.com) lub telefonu (+48 791 240 484).
Zasady rezerwacji:
- Podstawowe zasady rezerwacji:
- Aby dokonać rezerwacji, należy najpierw skontaktować się telefonicznie z obsługą lokalu, która potwierdzi dostępność miejsca oraz dokładny termin i godzinę rezerwacji.
- Po otrzymaniu potwierdzenia telefonicznego, klient zobowiązany jest uiścić przedpłatę w wysokości 100 zł od osoby (np. rezerwacja na 4 osoby = 400 zł), która zostanie odliczona od ostatecznego rachunku za kolację.
- Przedpłatę należy wpłacić w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji na numer konta:
22 1160 2202 0000 0003 93031313
NIP: 8942782716, MAESTRIA Grzegorz Firkowski, ul. Szwedzka 17A, 54-401 Wrocław.
W tytule przelewu prosimy wpisać: nazwę usługi, datę, godzinę oraz liczbę osób. - Potwierdzenie rezerwacji następuje po dokonaniu przedpłaty i jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków rezerwacji.
- Rezerwacje na mniej niż 7 dni:
- Rezerwacje dokonywane na mniej niż 7 dni przed planowanym terminem realizacji wymagają dokonania przedpłaty w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
- Zmiany i anulowanie rezerwacji:
- W przypadku zmiany liczby osób lub terminu rezerwacji, prosimy o jak najszybszy kontakt.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji po dokonaniu wpłaty przedpłaty, przedpłata może zostać wykorzystana na nową rezerwację, nie później niż w ciągu [wskazany czas, np. 6 miesięcy] od pierwotnej rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji na mniej niż 14 dni przed jej realizacją, przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Opóźnienia i nieobecność:
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanych miejsc maksymalnie do 30 minut po umówionym czasie. Po tym czasie lokal zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
- W przypadku spóźnienia powyżej 30 minut lub nieobecności, Maestria może zatrzymać opłatę rezerwacyjną jako rekompensatę.
Oferta gastronomiczna:
Maestria świadczy usługi gastronomiczne w następujących wariantach:
- Live cooking:
- Wariant Standard – 200 zł/os.
- Wariant Premium – 300 zł/os.
- Wariant VIP – 400 zł/os.
- Wybór produktów i uzgodnienie ceny następuje po konsultacji z szefem kuchni.
- Warsztaty kulinarne:
- Czas trwania: 3-3,5 godziny, 340 zł/os.
- Catering:
- Wariant 1: wybór 5 dań – 150 zł/os.
- Wariant 2: wybór z zaproponowanych 10 dań – 200 zł/os.
- Wariant 3: wybór z zaproponowanych 10 dań + lista specjalna – 300 zł/os.
- Menu degustacyjne: 500 zł/os.
- Możliwość indywidualnego ustalenia menu z szefem kuchni.
Odstąpienie od umowy:
- W terminie 14 dni od zawarcia umowy klient może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Odstąpienie należy przesłać drogą elektroniczną na adres stolnaszwedzkiej@gmail.com, telefonicznie lub osobiście w lokalu.
- Po upływie 14 dni, wpłacona przedpłata nie podlega zwrotowi, ale może zostać wykorzystana na nową rezerwację, nie później niż w ciągu [wskazany czas, np. 6 miesięcy] od daty pierwotnej rezerwacji.
Reklamacje:
- Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres stolnaszwedzkiej@gmail.com lub osobiście w lokalu. Będą one rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych.
Czas rezerwacji:
- Standardowy czas rezerwacji to około 2,5–3 godziny, z możliwością wydłużenia w zależności od liczby gości.
- Ostatnia rezerwacja przyjmowana jest o godzinie 19:30, aby zapewnić czas na opuszczenie lokalu do godziny 21:50 (z uwagi na regulamin Spółdzielni Metalowiec we Wrocławiu).
Postanowienia końcowe:
- Studio kulinarne „Stół na Szwedzkiej” dokłada wszelkich starań, aby specjalne życzenia Gości były uwzględnione, ale nie gwarantuje ich pełnej realizacji.
- Maestria nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przerw w funkcjonowaniu systemu rezerwacji.
- Wszelkie pytania dotyczące cateringu, imprez okolicznościowych itp. prosimy kierować na e-mail: stolnaszwedzkiej@gmail.com.
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Maestria zobowiązuje się do wykonania zamówionej usługi gastronomicznej z najwyższą starannością, zgodnie z profesjonalnym charakterem prowadzonej działalności, i może ponosić odpowiedzialność za jakość świadczonej usługi na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie cywilnym.
Dane osobowe są przetwarzane jedynie w trakcie procesu rezerwacji.
- Podstawowe zasady rezerwacji: