SZWEDZKA 17 A
REGULAMIN
- Podmiotem oferującą usługę gastronomiczną, o której mowa w ust. 9 poniżej jest: Grzegorz Firkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „MAESTRIA Grzegorz Firkowski” w oparciu o wpis w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej we Wrocławiu (54 – 401) przy ulicy Szwedzkiej 17/A, posiadający NIP: 8942782716 oraz REGON: 021848337 („Maestria”).
- System rezerwacji w Stole na Szwedzkiej funkcjonuje od za pośrednictwem poczty elektronicznej stolnaszwedzkiej@gmail.com) lub telefonu (+ 48791240484)
- W celu dokonania rezerwacji należy podać dane dotyczące rezerwacji (liczbę osób, datę oraz godzinę rezerwacji) oraz uiścić przedpłatę (opłatę rezerwacyjną). Opłata rezerwacyjna winna zostać uiszczona w ciągu […] dni od dnia podania danych rezerwacji.
- Opłata rezerwacyjna powinna zostać uiszczona w kwocie 100 zł od osoby i może zostać opłacona gotówką w lokalu prowadzonym przez Maestria lub przelewem na numer konta: 22 1160 2202 0000 0003 93031313 oraz dane: MASTERIA Grzegorz Firkowski NIP: 8942782716, adres ul. Szwedzka 17 a, 54-401 Wrocław. W tytule przelewu prosimy o wpisanie: nazwy usługi, której dotyczy rezerwacja, daty, godziny oraz liczby osób.
- Przedpłatę można uiścić również za pośrednictwem strony stolnaszwedzkiej.pl. link do płatności
- Rezerwacja jest ważna dopiero od momentu otrzymania wiadomości zwrotnej z potwierdzeniem daty oraz uiszczenia opłaty rezerwacyjnej.
- Nieotrzymanie wiadomości zwrotnej, o której mowa w ust. 6 powyżej na 7 dni przed datą wykonania zamówionej usługi gastronomicznej oznacza, że proces rezerwacji przebiegł nieprawidłowo.
- Rezerwacje dokonywane na mniej niż 7 dni przed datą wykonania zamówionej usługi gastronomicznej wymagają dokonania opłaty rezerwacyjnej w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia rezerwacji.
- Przedpłata jest zaliczana na poczet ceny usługi gastronomicznej, która zostanie wykonana na rzecz rezerwującego.
- W przypadku spóźnienia się rezerwacji powyżej 30 minut lub nieobecności, Stół na Szwedzkiej, jako lokal oferujący usługi może zatrzymać opłatę rezerwacyjną w ramach rekompensaty.
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanych miejsc maksymalnie do 30 minut po upływie wskazanej godziny rezerwacji.
- Maestria świadczy usługi gastronomiczne zgodnie z poniższym nazewnictwem i cennikiem:
Live cooking:
Wariant Standard – 200 zł/os.
Wariant Premium – 300 zł/os.
Wariant VIP – 400 zł/os
Przy wyborze wariantu, wspólnie z szefem kuchni ustalimy rodzaj produktów, dopracowujemy kwestie techniczne (kulinarne) i na tej podstawie uzgadniamy ostateczne ceny.
Warsztaty kulinarne: Czas trwania: 3-3,5 h, 340 zł/os,
Catering:
Wariant 1: wybór 5 dań 150 zł/os.
Wariant 2: wybór z zaproponowanych 10 dań: 200 zł/os.
Wariant 3: wybór z zaproponowanych 10 dań + lista specjalna: 300 zł/os.
Menu degustacyjne: 500 zł/os.
Oczywiście, zawsze możesz ustalić z Szefem Kuchni menu indywidualnie.
- W terminie 14 dni od zawarcia umowy, klient może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Klient może odstąpić od umowy za pomocą oświadczenia przesłanego drogą elektroniczną na adres stolnaszwedzkiej@gmail.com, telefonicznie lub osobiście w lokalu.
- W przypadku chęci odstąpienia od zawartej na usługę gastronomiczną umowy po upływie 14 dni od dnia jej zawarcia, wpłacona przedpłata nie podlega zwrotowi i może zostać wykorzystana w nowym, ustalonym przez strony terminie, nie dalszym niż [… ] miesięcy od dnia pierwotnej rezerwacji.
- Wszelkie reklamacje prosimy składać drogą elektroniczną lub osobiście w lokalu. Będą rozpatrywane do 7 dni roboczych.
- Standardowy czas rezerwacji ze względu na specyfikę lokalu to około 2,5-3 godziny. Czas ten może się wydłużyć w zależności od liczby osób przebywających w lokalu.
- Ostatnia rezerwacja przyjmowana jest o godzinie 19:30, aby można było opuścić lokal maksymalnie do godziny 21:50 ( spowodowane jest to wewnętrznym regulaminem Spółdzielni Metalowiec we Wrocławiu z której to zasobów wynajmujemy lokal ).
- Studio kulinarne Stół na Szwedzkiej dokłada wszelkich starań, aby specjalne życzenia Gości były uwzględnione, ale nie może zagwarantować ich realizacji.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z przerwami w funkcjonowaniu systemu rezerwacji.
- Wszelkie pytania odnośnie cateringów, imprez okolicznościowych etc. prosimy kierować na e-mail: stolnaszwedzkiej@gmail.com.
- Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
- Na ustosunkowanie się do Państwa wiadomości przewidujemy czas minimum 48 godzin.
- Maestria zobowiązuje się do wykonania zamówionej usługi gastronomicznej z najwyższą starannością i uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności. Maestria może ponosić odpowiedzialność za jakość świadczonej usługi na zasadach ogólnych przewidzianych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.
- Dane są przetwarzane jedynie w trakcie procesu rezerwacji. [link do informacji o przetwarzaniu danych]